مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-28فرهنگي

به بهانه بازی فرشته صدرعرفایی در شهربانو


فرشته صدرعرفایی در ماه های قبل در فیلم شهربانو به ایفای نقش پرداخت و این فیلم به تازگی پروانه نمایش گرفته است؛ فیلمی که دست اندرکاران آن اعلام می کنند اگر جشنواره فیلم فجر برگزار شود، - فرشته صدرعرفایی در ماه های قبل در فیلم "شهربانو" به ایفای نقش پرداخت و این فیلم به تازگی پروانه نمایش گرفته است؛ فیلمی که دست اندرکاران آن اعلام می کنند اگر جشنواره فیلم فجر برگزار شود،متقاضی حضور خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی شهربانو به کارگردانی مریم بحرالعلمومی و تهیه کنندگی پگاه احمدی است که طبق اعلام روابط عمومی فیلم، مرحله فیلمبرداری را بهمن ماه سال گذشته پشت سر گذاشت و به جشنواره فجر نرسیده و امسال در صورت برگزاری این رویداد فرهنگی از متقاضیان حضور خواهد بود.

اما فرشته صدرعرفایی که با چهره متفاوتی در این فیلم حضور دارد؛ دو سال قبل برای بازی در شبی که ماه کامل شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم فجر گرفت؛ بازیگری که در آن فیلم در یک گریم متفاوت؛ نقش مادر عبدالمالک ریگی را بازی کرد.

او در گفتگوی مشروحی که با ایسنا درباره بازی در آن نقش داشت، در پاسخ به اینکه شما معمولاً در بازیگری کم کار هستید و الان با فیلم شبی که ماه کامل شد به نظر می رسد یکی از شاه نقش های خود را در کارنامه کاری تان بازی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه بازی فرشته صدرعرفایی در شهربانو

به بهانه بازی فرشته صدرعرفایی در شهربانو