مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-28سياسي

پیکر شهید امنیت در دهدشت تشییع شد+فیلم و تصویر


تا انتقام از اشرار و جیره خواران نگیرند سکوت نخواهیم کرد به زودی خواهیم دید نیروی انتظامی جواب دندان شکن به اشرار و فرماندهان جیره خوار انها خواهد داد.

  سرهنگ قباد مصطفایی در این مراسم با اشاره به اهمیت امنیت و نیاز جامعه به این مقوله حساس اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای دفاع از کیان و مرزها ثابت قدم بوده و از تقدیم جان خود دریغ نکرده است شهادت این برادر عزیز مصداق بارز جانفشانی مدافعان امنیت است.

  فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهید مقداد بویر از فرزندان استان طی درگیری در منطقه حورالعظیم توسط قاچاقاچیان و افراد خود فروخته به شهادت رسید.

  وی در تشریح جزییات عملیات اضافه کرد: درگیری بین مرزبانان و اشرار در منطقه حورالعظیم منجر به جرح یکی از همرزمان شد تلاش برای شناسایی و دستگیری اشرار صورت گرفت که این شهید والامقام در کمین قاچاقچیان گرفتار و ضمن به هلاکت رساندن چند نفر از اشرار به درجه رفیع شهادت نایل امدند.

  این مسؤول انتظامی تأکید کرد: این اطمینان را خواهیم داد فرزندان غیور نیروهای مسلح خاصه استان همواره خود را ملزم می داند از امنیت خاک دغاع کند و امنیت را برای احاد جامعه به ارمغان بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید امنیت در دهدشت تشییع شد+فیلم و تصویر

پیکر شهید امنیت در دهدشت تشییع شد+فیلم و تصویر