مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-28سياسي

خانواده شهدا در حماسه سازی عزیزان شان شریک هستند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شهدا حماسه آفرینی کردند و کار بزرگی انجام دادند و خانواده شهدا نیز در این حماسه سازی شریک هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شهدا حماسه آفرینی کردند و کار بزرگی انجام دادند و خانواده شهدا نیز در این حماسه سازی شریک هستند.

آیت الله مصطفی محامی در گردهمایی تجدید میثاق خانواده شهدا با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا حماسه آفرینی کردند و کار بزرگی انجام دادند و خانواده شهدا نیز در این حماسه سازی شریک هستند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران تاکید کرد: طبق این آیه شریفه هرگز کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده نیستند بلکه زنده اند و بر سر سفره احسان الهی نشسته اند و روزی می خورند و خوشا به حال این شهدا با این عظمت و روزی ارزشمندی که دارند.

وی با اشاره به این که خداوند به دنبال این است تا بنده اش کار خیری انجام دهد تا چندین برابر آن را اجر و مزد دهد افزود: در احادیث آمده است که صابران اجرشان بدون حساب داده می شود و در روایات این گونه تعبیر شده که خداوند می فرماید من از این که برای بنده صابرم میزان بگذارم شرم می کنم پس اگر کسی از همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا در حماسه سازی عزیزان شان شریک هستند

خانواده شهدا در حماسه سازی عزیزان شان شریک هستند