مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-28سياسي

با چالش هایی در زمینه مالچ پاشی مواجه ایم


در زمینه مالچ پاشی با نظرات و چالش هایی مواجه هستیم و شرکت های دانش بنیان می توانند با این سازمان مشارکت لازم را در زمینه معرفی مالچ های زیستی داشته باشند.

- رییس سازمان جنگل ها گفت: در زمینه مالچ پاشی با نظرات و چالش هایی مواجه هستیم و شرکت های دانش بنیان می توانند با این سازمان مشارکت لازم را در زمینه معرفی مالچ های زیستی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور درجلسه هم اندیشی بررسی نیازهای فناورانه بخش منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که امروز با حضور دکتر ابراهیمی - دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری - در سازمان جنگل ها برگزار شد، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای حفاظت منابع طبیعی و توانمندسازی جوامع محلی را امری ضروری و بهره گیری از فناوری نوین دنیا را باعث افزایش کمی و کیفی در حفاظت از منابع طبیعی دانست.

رییس سازمان جنگل ها با تاکید کرد: برای استفاده درست و پایدار از منابع آب و خاک نیازمند بهره گیری از فناوری ها و نرم افزارهای نوین روز دنیا هستیم تا تغییر و تحولات موجود در بخش منابع طبیعی را ارزیابی و پایش کنیم.

وی به استفاده از فناوری های پیشرفته در بخش حریق جنگل ها و مراتع و بیابان زایی اشاره کرد و به کارگیری از فناوری جدید برای ارتقای ضریب حفاظتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با چالش هایی در زمینه مالچ پاشی مواجه ایم

با چالش هایی در زمینه مالچ پاشی مواجه ایم