مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-28سياسي

تأکید رهبران مذهبی پاکستان بر وحدت مسلمانان و رد افراط گرایی


رهبران ارشد مذهبی، شخصیت های سیاسی و اندیشمندان پاکستان در همایش وحدت اسلامی ضمن نفی افراط گرایی و نکوهش افکار تکفیری، بر توجه به آرمان های جهان اسلام تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش وحدت اسلامی روز گذشته، (یکشنبه ششم مهرماه) توسط جماعت اهل حرم پاکستان در شهر اسلام آباد پایتخت این کشور در قالب نشست پرسش و پاسخ و همچنین سخنرانی رهبران مذهبی، سیاسی و اندیشمندان برگزار شد.

دراین همایش مسئولان ارشد احزاب پاکستانی از جمله حزب جماعت اسلامی، مجلس وحدت مسلمین و شورای همبستگی ملی شرکت کردند.

شخصیت های پاکستانی طی سخنانی در همایش وحدت اسلامی اعلام کردند، ملت مسلمان باید برای مقابله با چالش های پیش رو از دامن زدن به اختلافات اجتناب کند و به مشترکات خود توجه داشته باشد زیرا این رویکرد اصولی به حل مشکلات مسلمانان کمک می کند.

علامه راجا ناصر عباس جعفری دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با ستایش از برگزاری به موقع همایش وحدت اسلامی و همچنین حضور رهبران پرنفوذ سیاسی و مذهبی این کشور، گفت: تکفیری ها و عاملان نفاق افکنی در دین و مذهب هرگز جایی در جامعه پاکستان ندارند.

وی تاکید کرد: دشمنان مشترک اهل تسنن و شیعه راهی جز هرج و مرج و برافروختن آتش فرقه گرایانه برای رسیدن به اهداف شوم خود نمی بینند، بنابراین مسلمان پاکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رهبران مذهبی پاکستان بر وحدت مسلمانان و رد افراط گرایی

تأکید رهبران مذهبی پاکستان بر وحدت مسلمانان و رد افراط گرایی