مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-28پزشكي

ویروس هایی که هوشمند نیستند / لطفا مراقب رفتار خود باشید


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه نکته مهم در برخورد با بیماری های کرونا و  آنفلوآنزا رفتار ماست، تصریح کرد: این ویروس ها هوشمند نیستند؛ - ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه نکته مهم در برخورد با بیماری های کرونا و  آنفلوآنزا رفتار ماست، تصریح کرد: این ویروس ها هوشمند نیستند؛ بلکه این رفتار ما است که در افزایش قدرت و کاهش ویروس موثر است.

مسعود ضیایی، امروز دوشنبه به خبرنگاران رسانه های گروهی در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان نسبت به هفته های گذشته گفت: با شیوع مجدد بیماری کرونا در استان و کشور مواجه هستیم و موارد شدید بیماری در حال زیاد شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دو مرکز آی سی یو ما پر شده و شاید مجبور شویم آی سی یو 3 را نیز راه اندازی کنیم که با توجه به مشکلاتی که از نظر امکانات و کمبود پرسنل وجود دارد راه اندازی آن آسان نخواهد بود.

رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه نکته مهم در برخورد با بیماری های کرونا و آنفلوآنزا رفتار ماست، تصریح کرد: این ویروس ها هوشمند نیستند؛ بلکه این رفتار ما است که در افزایش قدرت و کاهش ویروس موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس هایی که هوشمند نیستند / لطفا مراقب رفتار خود باشید

ویروس هایی که هوشمند نیستند / لطفا مراقب رفتار خود باشید