مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-28سياسي

رصد آخرین وضعیت واکسن کرونا در تلویزیون


سی وهفتمین قسمت فصل هفتم «چرخ» ساعت 19 امروز، دوشنبه 7 مهر 99، با بررسی آخرین وضعیت پروژه های ساخت واکسن کرونا روی آنتن شبکه ی چهار می رود.

- سی وهفتمین قسمت فصل هفتم چرخ ساعت 19 امروز، دوشنبه 7 مهر 99، با بررسی آخرین وضعیت پروژه های ساخت واکسن کرونا روی آنتن شبکه ی چهار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، در این قسمت از چرخ ، حافظ آهی مجری ـ کارشناس برنامه با دکتر رسول دیناروند، رییس گروه علم و فناوری زیستی و پزشکی جایزه ی مصطفی(ص) درباره ی تازه های واکسن کرونا گفت وگو می کند.

در توضیح محتوای این برنامه آمده است: بر اساس آخرین خبرها، تا به حال 124 پروژه ی ساخت واکسن کرونا در دنیا در فاز اول و دوم هستند و 24 پروژه ی به مرحله ی آزمایش های بالینی رسیده است.

در هفته های اخیر مسئولان سازمان جهانی بهداشت (WHO) بارها اعلام کرده اند واکسن کرونا حداقل تا اوایل سال میلادی جدید در دسترس مردم نخواهد بود.

از طرفی در روزهای گذشته تیم دانشمندان آکسفورد که در حال تولید واکسن هستند، می گویند هدفشان ایجاد 50 درصد مصونیت در مقابل ویروس کروناست و متخصصان علوم پزشکی در انگلیس می گویند: بعید است واکسن کووید-19 از ابتلای مردم به بیماری جلوگیری کند و احتمالا تنها عوارض آن را تخفیف می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد آخرین وضعیت واکسن کرونا در تلویزیون

رصد آخرین وضعیت واکسن کرونا در تلویزیون