مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-28سياسي

جذب نیروی حق التدریسی غیربومی منطقی نیست/ اعتراض به تصمیم همدان


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی جذب نیروی حق التدریسی از لرستان برای همدان را تصمیم غیرمنطقی دانست و گفت: در این خصوص به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشتم.

-  هادی بیگی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به استخدام نیروهای غیر بومی در آموزش و پرورش همدان اظهار کرد: به وزیر آموزش و پرورش در خصوص این تصمیم غیرمنطقی و جذب نیروهای غیر بومی توسط آموزش و پرورش استان نامه نوشتم.

وی از مراجعات مکرر و اعتراض شدید نهضت یاران، نیروهای خرید خدمت و مربیان پیش دبستانی به این تصمیم آموزش و پرورش استان در بکارگیری نیرو از لرستان خبر داد و گفت: فارغ از این اعتراضات به کارگیری نیروی غیر بومی از هر استانی باشد آن هم در شرایطی که همدان دارای نیروهای تحصیلکرده است به هیچ وجه منطقی نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این زمینه به منظور پیگیری وضعیت معلمان استخدامی در استان همدان، همراه با حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین و کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد اقدام لازم برای سوال از وزیر آموزش و پرورش صورت گرف.

وی در ادامه با اشاره به ماجرای دریافت خودرو توسط نمایندگان مجلس اظهار کرد: بنده خودروی شخصی خود را در اختیار همکاران دفتر ارتباطات مردمی در ملایر قرار داده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیروی حق التدریسی غیربومی منطقی نیست/ اعتراض به تصمیم همدان

جذب نیروی حق التدریسی غیربومی منطقی نیست/ اعتراض به تصمیم همدان