مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-28حوادث

ضرب شست پلیس به 389 شرور در پایتخت/ اولتیماتوم به واحدهای صنفی میزبان اوباشگران


رییس پلیس پایتخت از دستگیری 389 تن از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد.

- رییس پلیس پایتخت از دستگیری 389 تن از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه پنجمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش که با حضور جانشین فرمانده ناجا و روسای پلیس های تخصصی پایتخت در مقر فاتب برگزار شد، گفت: برخورد با اراذل و اوباش یکی از مطالبات مردم و در راس مطالبات قرار داشت و در همین راستا نیز از مدتی قبل طرحی برای شناسایی اراذل و اوباش انجام شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی این طرح از ساعت 16 روز گذشته وارد فاز عملیاتی شده و تا ساعت 7 صبح امروز بیش از 379 اوباشگر که 46 نفر از آنها جز اراذل و اوباش سطح دار بودند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 125 محله و مکان شامل قهوه خانه ها، سفره خانه ها باشگاه های بدنسازی، بوستان ها و تفرجگاهها و .

مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت، گفت: برخی از افرادی که در اجرای این طرح دستگیر شدند جزء افرادی بودند که به پلیس تعهد نیز داده بودند اما باز هم دست ازاقدامات مجرمانه خود بر نداشتند.

سردار رحیمی با بیان این که 284 نفر از این افراد در معابر و بوستان ها وتفرجگاهها اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان بخصوص زنان کرده بودند، گفت: 22 نفر نیز مرتکب جرائم خشن نظیر تجاوز و سرقت به عنف شده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب شست پلیس به 389 شرور در پایتخت/ اولتیماتوم به واحدهای صنفی میزبان اوباشگران

ضرب شست پلیس به 389 شرور در پایتخت/ اولتیماتوم به واحدهای صنفی میزبان اوباشگران