مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-28اجتماعي

تولید محتوای الکترونیک تربیت بدنی مدارس در خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تولید محتوای الکترونیک برای چهار دوره تحصیلی دوره های اول و دوم ابتدایی و اول و دوم متوسطه با پیروی از سرفصل های کتاب راهنمای درس تربیت بدنی طراحی و تدوین شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تولید محتوای الکترونیک برای چهار دوره تحصیلی دوره های اول و دوم ابتدایی و اول و دوم متوسطه با پیروی از سرفصل های کتاب راهنمای درس تربیت بدنی طراحی و تدوین شد.

محمدعلی واقعی، امروز 7 مهر در آیین رونمایی از محتوای الکترونیک درس تربیت بدنی، اظهار کرد: این محتواهای الکترونیکی با هدف ارتقاء و ابقای اهداف والای درس تربیت بدنی تولید شده تا الگو و مسیر راهی برای معلمین تربیت بدنی در مدرسه و خانه پویا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، از درس تربیت بدنی به عنوان اساس و شالوده سلامت جسم و روان دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی یاد کرد و افزود: در شرایط شیوع کرونا نه تنها باید به حفظ سلامت جسم دانش آموزان اهمیت بدهیم؛ بلکه باید مراقب سلامت روانی آنان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه نوجوانی به خودی خود دوران سختی است و همه گیری بیماری کرونا آن را حتی سخت تر نیز می کند، بیان کرد: شیوع بیماری کرونا در کشور باعث آسیب به آموزش و پرورش و بسیاری از فعالیت های اجتماعی شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای الکترونیک تربیت بدنی مدارس در خراسان جنوبی

تولید محتوای الکترونیک تربیت بدنی مدارس در خراسان جنوبی