مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-28حوادث

دستگیری کلاهبردار 70 میلیارد تومانی با 92 شاکی در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای 70 میلیارد تومانی با شگرد فروش مال غیر با 92 شاکی در شهرستان بندرعباس خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای 70 میلیارد تومانی با شگرد فروش مال غیر با 92 شاکی در شهرستان بندرعباس خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(هفتم مهرماه) د جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: درپی وصول شکایت تعداد 92 نفر از شهروندان شهرک پیامبراعظم(ص) شهرستان بندرعباس از شخصی به هویت معلوم مبنی بر فروش مال غیر آپارتمان، رسیدگی به پرونده بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری در حدود 700 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: ابتدا اظهارات شکات و مستندات آنها اخذ که مشخص شد متهم که مدیر عامل شرکت بوده اقدام به احداث یک پروژه مسکونی و دو مجتمع تجاری در شهرک پیامبر اعظم(ص) شهرستان بندرعباس کرده است.

سردار جعفری با اشاره به اینکه متهم واحدهای مسکونی و تجاری را همزمان به چندین نفر بصورت پیش فروش واگذار کرده است، اظهار داشت: با بررسی حساب های شخصی و شرکت متهم محرز شد نامبرده وجوه تحصیل شده را پس از تبدیل به ارز از طریق صرافی به خارج از کشور انتقال داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 70 میلیارد تومانی با 92 شاکی در هرمزگان

دستگیری کلاهبردار 70 میلیارد تومانی با 92 شاکی در هرمزگان