مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-28اقتصادي

بازگشت کوپن به اقتصاد ایران پس از 10 سال/ ارزش کوپن الکترونیکی چقدر است؟


کوپن یا همان کالابرگ که سابقه توزیع آن به زمان جنگ برمی گردد، بعد از 10 سال دوباره به اقتصاد ایران برگشته است اما الکترونیکی.

- ، با تصمیم دیروز مجلس، طرح اختصاص کالابرگ برای کالا های اساسی با اولویت بررسی می شود؛ طرحی که در صورت تصویب در صحن، دولت را مکلف می کند در نیمه دوم سال 99، با اصلاح بند (و) تبصره (2) قانون بودجه امسال و افزایش 35 هزار میلیارد تومانی درآمد پیش بینی شده خود، بودجه مربوط به پرداخت یارانه معیشتی خانوار را افزایش دهد.

همچنین این اعتبار صرفا برای تامین کالا های اساسی و ضروری در نظر گرفته شده است و خانوار های کم درآمد، از دو برابر یارانه نسبت به سایر خانوار های مشمول بهره مند می شوند.

دنیای اقتصاد نوشت؛ طرح جدید کمیسیون بودجه درباره اختصاص کالابرگ برای کالا های اساسی دیروز رونمایی شد؛ طرحی که به اصلاح بخشی از تبصره 14 قانون بودجه 99 (مربوط به هزینه کرد قانون هدفمندی یارانه ها) و همچنین بند (و) تبصره (2) این قانون می پردازد و در صورت تصویب در صحن علنی مجلس، مدت زمان اجرای آن تنها 6 ماه - یعنی از مهر تا پایان اسفند 99 - خواهد بود.

این همان طرحی است که در آخرین روز های تیر امسال، مجلس به یک فوریت آن رای داده بود، اما در کمیسیون برنامه و بودجه با اصلاحاتی روبه رو شد که در نهایت دیروز نمایندگان به بررسی اولویت دار این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کوپن به اقتصاد ایران پس از 10 سال/ ارزش کوپن الکترونیکی چقدر است؟

بازگشت کوپن به اقتصاد ایران پس از 10 سال/ ارزش کوپن الکترونیکی چقدر است؟