مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-28سياسي

مشکل آب روستای دژ سلیمان گچساران تا دهه فجررفع می شود


مشکل آب شرب روستای دژسلیمان این شهرستان تا دهه فجر انقلاب اسلامی مرتفع می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، بهنام پاد در نشست  پیگیری مشکل آب شرب روستای دژسلیمان با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گچساران اظهار کرد: با  ادغام 2 شرکت آبفای روستایی و شهری و وسعت زیاد روستاها با توجه به اقدامات موثر صورت گرفته ولی با مشکلات فراوانی مواجه هستیم.

وی ضمن  تشکر از پیگیری های دانشجویان بسیجی اظهار کرد: آب شرب روستای دژسلیمان تحت پوشش آب وفاضلاب شهرستان  نیست و از طرف شرکت نفت حمایت می شود و روزانه آب شرب را بهداشت بررسی می نماید و در خصوص املاح هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و این اداره در روزهای قبل در چهار مرحله نمونه گیری  از این آب انجام گرفته و کلر زنی نمودیم و هیچ گونه مشکلی نداشت.

رییس آب و فاضلاب گچساران  ادامه داد: در بحث فشار آب این روستا یک لوله چهار اینچ جدید در نظر گرفته ایم که اجرایی شده است.

وی در پاسخ دانشجویان و نشان دادن فیلم بازدید میدانی اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گچساران از آب آشامیدنی روستای دژ سلیمان بیان کرد: لوله ی آب های این روستا از جنس آهن هستند وبه دلیل استعمال سال ها از آن دچار زنگ زدگی شده است و برای مصرف آن باید 20دقیقه ی اول آب رو بگذارند بیرون رود تا املاح آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب روستای دژ سلیمان گچساران تا دهه فجررفع می شود

مشکل آب روستای دژ سلیمان گچساران تا دهه فجررفع می شود