مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-28سياسي

کتاب «سرودهای بی تکرار» در سنندج رونمایی شد


همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب «سرودهای بی تکرار» به قلم «شیلان اویهنگی» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب سرودهای بی تکرار به قلم شیلان اویهنگی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج رونمایی شد.

در این مراسم که همزمان با روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس برگزار شد ضمن رونمایی از کتاب سرودهای بی تکرار خاطرات شاعران انقلابی کردستان از پوستر غرفه مجازی کتاب های دفاع مقدس روشنای خاطره ها به نام شهید والا مقام ماموستا برهان عالی نیز پرده برداری شد.

  رییس حوزه هنری کردستان در این مراسم اظهار کرد: کتاب سرودهای بی تکرار از محصولات دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری استان کردستان به کوشش شیلان اویهنگی از نویسندگان توانمند و فعال حوزه ادبیات پایداری زندگینامه جمعی از شاعران استان کردستان را در 310 صفحه با قلمی شیوا به رشته تحریر درآورده است.

وی افزود: در این کتاب که در دو فصل و یک مقدمه نگارش شده زندگینامه 13 شاعر کردستانی در شهرهای مختلف از طریق مصاحبه حضوری جمع آوری و تدوین شده است که می تواند برای پژوهشگران و علاقه مندان حوزه ادبیات کردستان به عنوان یک مرجع مورد استفاده قرار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «سرودهای بی تکرار» در سنندج رونمایی شد

کتاب «سرودهای بی تکرار» در سنندج رونمایی شد