مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-28ورزشي

رییس هیئت دوچرخه سواری استان بوشهر انتخاب شد


مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان بوشهر که با حضور رییس فدراسیون برگزار شد برای 4 سال دیگر ریاست هیئت این رشته ورزشی را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان بوشهر ساعت 10 صبح امروز با حضور خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری، احمد بهروزیان فر مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان هیئت های شهرستان ها، ورزشکاران، مربیان و کاندیدهای انتخاباتی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

پس از مراسم رأی گیری که با حضور دو کاندیدای انتخابی برگزار شد رسول زارعی با هشت رأی در مقابل 6 رأی خانم بهناز اسکندری برای چهار سال دیگر مجدداً به عنوان رییس این هیئت انتخاب شد.

  در ابتدای این مراسم احمد بهروزیان فر ضمن گلایه از برخی هیئت های ورزشی شهرستان های استان به دلیل عدم حضور در جلسات گفت: ریاست برخی هیئت های ورزشی شهرستان های استان تعامل خوبی با مرکز برقرار نمی کنند ولی در دوچرخه سواری این امر کاملاً متفاوت است و شاهد ارتباط خوبی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه اظهار داشت: علیرغم کمبودهای که در این رشته است دوچرخه سواران از ورزشگاه مهدوی استفاده می کنند که تلاش های آقای زارعی به عنوان رییس هیئت استان قابل تقدیر است که در راستای ترقی این رشته تلاش دو چندانی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت دوچرخه سواری استان بوشهر انتخاب شد

رییس هیئت دوچرخه سواری استان بوشهر انتخاب شد