مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-28سياسي

رییسی: باید جلوی کاهش ارزش پولی ملی گرفته شود


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه پیگیری تولید و خدمات همواره در دستور کار قوه قضاییه است، گفت: همکاران ما در سراسر کشور باید تلاش کنند که هیچ کارخانه ای تعطیل نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: مسئله پیگیری تولید همانند موضوع مبارزه با فساد از وظایف مهم دستگاه قضا تلقی می‌شود.

وی گفت: همکاران ما در سراسر کشور باید تلاش کنند که هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشود، هیچ تولید کننده‌ای زمین نخورد و هیچ کارگری بیکار نماند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به سفر اخیر خود به استان اردبیل افزود: در این سفر هم مانند سفر‌های استانی گذشته علاوه بر رسیدگی به سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا و تاکید بر رسیدگی سریع، عادلانه و صحیح به پرونده ها، مسئله رونق تولید و توجه به تولید و تولید کننده به طور ویژه در اولویت بود.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: تلاش ما این است که کارگران غیور، متخصصان فرهیخته و کارفرمایان، کارآفرینان و سرمایه گذارانی که غیرتمندانه می‌خواهند تولید را در کشور رونق دهند، مورد حمایت قرار گیرند، هم حمایت اداری و هم حمایت قضایی به نحوی که سرمایه گذار و کارآفرین حمایت قانونی، حقوقی، مالی و پولی از خود را کاملاً احساس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: باید جلوی کاهش ارزش پولی ملی گرفته شود

رییسی: باید جلوی کاهش ارزش پولی ملی گرفته شود