مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-28اقتصادي

پژواک زوزه ی مرگ در کوهستان های یزد


امسال اتفاقات کوهنوردی بیش از گذشته بر آمارهای حوادث استان افزوده است به نحوی که براساس گزارش های ارائه شده شاهد افزایش 28 درصدی حوادث کوهستان و رشد 50 درصد حادثه دیدگان در سال جاری هستیم.

- ایسنا/یزد امسال اتفاقات کوهنوردی بیش از گذشته بر آمارهای حوادث استان افزوده است به نحوی که براساس گزارش های ارائه شده شاهد افزایش 28 درصدی حوادث کوهستان و رشد 50 درصد حادثه دیدگان در سال جاری هستیم.

دکتر محسن حرازی زاده مدیر کل جمعیت هلال احمر استان یزد در رابطه با حوادث مربوط به کوهنوردی، اظهار می کند: از ابتدای امسال تا شش مهرماه، 34 حادثه در کوهستان های یزد گزارش شده که در این رابطه 72 نفر دچار حادثه شده اند.

وی از سه سورتی پرواز به مدت افزون بر سه ساعت و انتقال یکی از مصدومان این حوادث از طریق امداد هوایی خبر می دهد و می گوید: متاسفانه آمار حوادث کوهستانی استان یزد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته و تعداد افرادی حادثه دیده نیز 50 درصد بیشتر شده است.

دکتر احمد دهقان رییس سازمان اورژانس یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا نیز به دنبال فوت اخیر یک کوهنورد یزدی در حین کوهنوردی در منطقه خضرآباد، در این رابطه عنوان می کند: از ابتدای امسال تاکنون 18 مورد از ماموریت های اورژانس یزد به حوادث مربوط به کوه بوده که عمدتاً تیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژواک زوزه ی مرگ در کوهستان های یزد

پژواک زوزه ی مرگ در کوهستان های یزد