مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-28سياسي

طلبه ای که امام زمانی نباشد به شیعه انگلیسی تبدیل می شود


رییس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: اگر طلبه ای امام زمانی نباشد؛ حتی اگر تمام مدارک علمی دنیا را کسب کند سعادتمند نمی شود، این فرد حتی اگر آیت الله و مرجع هم شود سر از انگلیس و امریکا درمی آورد و تبدیل به شیعه انگلیسی یا مسلمان آمریکایی می شود.

- ایسنا/قزوین رییس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: اگر طلبه ای امام زمانی نباشد؛ حتی اگر تمام مدارک علمی دنیا را کسب کند سعادتمند نمی شود، این فرد حتی اگر آیت الله و مرجع هم شود سر از انگلیس و امریکا درمی آورد و تبدیل به شیعه انگلیسی یا مسلمان آمریکایی می شود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی علامه رفیعی (ره) حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: خدا را شاکریم پس از سالیان سال سابقه حوزه علمیه در این استان با همه فراز و نشیب هایی که داشته، امروز فضای بحث و علم و دانش برای رشته های تخصصی احیا می شود.

وی افزود: حوزه علمیه قزوین در امر تحقیق و پژوهش پس از پیروزی انقلاب دارای پیشینه خوبی است، یعنی هنوز معاونت پژوهش و تحقیق در حوزه علمیه قم در بخش برادران راه اندازی نشده بود که این فضا در قزوین ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در آن دوره تجربه نشان داده بود که زمینه علم گریزی در شهرستان ها زیاد است، زیرا اکثر طلاب در ادارات و کارخانجات مشغول بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که امام زمانی نباشد به شیعه انگلیسی تبدیل می شود

طلبه ای که امام زمانی نباشد به شیعه انگلیسی تبدیل می شود