مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-28پزشكي

آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد


رییس بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از توزیع واکسن آنفلوآنزا برای گروه های هدف به طور رایگان در مناطق زیرپوشش این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، زهرا نهبندانی با اشاره به اینکه نخستین محموله واکسن آنفلوآنزا عصر دیروز براساس اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل گرفته شد، اظهار کرد: توزیع این محموله  از صبح امروز در مراکز بهداشت و درمان زیرپوشش این دانشگاه آغاز شده است.

رییس بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه گروه های هدف به صورت رایگان واکسن آنفلوآنزا دریافت می کنند، تصریح کرد: مادران باردار پرخطر، بیماران دچار ضعف سیستم ایمنی با اولویت بیماران دیالیزی، گیرندگان پیوند و بیماران مبتلا به بدخیمی، مبتلایان به تالاسمی ماژور و کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی به ویژه افراد در معرض خطر ابتلا به کووید19 از جمله افراد دریافت کننده واکسن رایگان دولتی هستند.

وی بیان کرد: تامین و توزیع واکسن آنفلوآنزا در پاییز امسال با توجه به خطر تداخل و همزمانی این بیماری با پاندمی کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نهبندانی گفت: تعداد واکسن ارسالی از سالهای قبل بیشتر است و گروه های هدف مشمول واکسیناسیون آنفلوآنزا از این بابت نگرانی نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد