مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-28بين الملل

شی با رد انتقادها، سیاست ها در سین کیانگ را کاملا صحیح خواند


رییس جمهوری چین تاکید کرد، سطح خوشبختی در بین گروه های قومی در منطقه سین کیانگ رو به افزایش است و چین قصد دارد همچنان به ساکنان خود دیدگاه و نگاه صحیح به چین را آموزش دهد.

- شی با رد انتقادها، سیاست ها در سین کیانگ را "کاملا صحیح" خواند رییس جمهوری چین تاکید کرد، سطح خوشبختی در بین گروه های قومی در منطقه سین کیانگ رو به افزایش است و چین قصد دارد همچنان به ساکنان خود دیدگاه و نگاه صحیح به چین را آموزش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، چین به خاطر رفتارش با مسلمانان اویغور و ادعاهای وجود کمپ های کار اجباری در منطقه سین کیانگ به شدت مورد نظارت و بررسی قرار گرفته است؛ منطقه ای که سازمان ملل با اشاره به گزارشاتی تاکید دارد که در آنجا یک میلیون تن در کمپ های کار اجباری نگه داشته می شوند.

چین بارها بدرفتاری با اویغورها را رد کرده و تاکید دارد که این کمپ ها مراکز آموزشی هستند که وجود آنها برای مقابله با افراط گرایی لازم است.

پکن همچنین نیروهای ضد چینی را به لکه دار کردن سیاستش در منطقه سین کیانگ متهم کرده است.

شی جینپینگ، رییس جمهوری چین در جریان کنفرانس حزب حاکم کمونیست که روز جمعه و شنبه برگزار شد، گفت: حس خوشبختی و امنیت در بین مردم تمامی گروه های قومی در منطقه سین کیانگ همچنان رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شی با رد انتقادها، سیاست ها در سین کیانگ را کاملا صحیح خواند

شی با رد انتقادها، سیاست ها در سین کیانگ را کاملا صحیح خواند