مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-28بين الملل

هشدار استاد دانشگاه صهیونیستی درباره قیام مسلحانه در کرانه باختری


یک استاد دانشگاه صهیونیستی در مقاله ای هشدار داد که سازش کشورهای عربی با تل آویو، حرکت های مسلحانه در فلسطین را بار دیگر احیا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یوحانان تزروف عضو اندیشکده پژوهش های امنیت ملی دانشگاه تل آویو در مقاله ای نوشت که عادی سازی روابط اسراییل و امارات، احساس تهدید در نزد فلسطینیان را افزایش داده است.

به نوشته وبگاه عربی 21 ، او نوشت که این احساس تهدید، فلسطینی ها را مجبور کرده است تا بار دیگر به سمت یک آشتی ملی داخلی پیش بروند.

این توافقات موجب خشم و نگرانی فلسطینی ها شده است؛ چرا که توافقات سازش، نه تنها همبستگی کشورهای عربی در دفاع از حقوق فلسطینیان را از بین برد، بلکه بر خلاف قول های داده شده، موجب توقف الحاق کرانه باختری نیز نشد.

این استاد دانشگاه اسراییلی افزود: حمایت کشورهای عربی دیگر همانند مصر، عمان و بحرین از توافق سازش امارات و بروز نشانه هایی مبنی بر آمادگی دیگر کشورهای عربی برای انجام توافق مشابه با اسراییل، احساس تنها ماندن را در میان فلسطینیان افزایش داده و برایشان مسجل شده است که هیچ چیزی نمی تواند اسراییل را از اجرایی کردن طرح های خود در کرانه باختری منع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاد دانشگاه صهیونیستی درباره قیام مسلحانه در کرانه باختری

هشدار استاد دانشگاه صهیونیستی درباره قیام مسلحانه در کرانه باختری