مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-28سياسي

قدرت پاسخ گویی به آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: قدرت پاسخ گویی به جنایات آمریکا مانند پرتاپ موشک به پایگاه عین الاسد، از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس است.

- خبرگزاری فارس - اردبیل؛ پیغام فتح: حجت الاسلام مهدی ستوده پیش ازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: فروپاشی ائتلاف ابرقدرت ها، قدرت پاسخ گویی به جنایات آمریکا مانند پرتاپ موشک به پایگاه عین الاسد بعد از شهادت سردار سلیمانی، تقویت روحیه گروه های جهادی، اتحاد بین نیروهای مسلح، تقویت توان نظامی و تسلیحاتی کشور از مهم ترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس هستند.

وی افزود: در جنگ هشت ساله، کلمه مقدس در کنار دفاع قرار گرفت و از دلایل محکم تقدس این دفاع، فردی مانند حضرت امام خمینی(ره) به عنوان عارف ترین، الهی ترین و مجتهدترین فرد در فرماندهی این دفاع قرار داشت و از طرفی در جبهه مقابل، صدام طرفدار کفار بود، بنابراین برای رزمندگان ما این جبهه بندی به طور کامل مشخص شد و با اعتقاد به این که چه بکشیم و چه ما را بکشند پیروز میدان هستیم، به میادین نبرد شتافتند.

گرامی داشت دفاع مقدس منحصر به روز خاصی نیست مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به تاریخ کهن کشورمان بیان کرد: ما قبل از انقلاب هم جنگ های متمادی با کشورهای همسایه داشته ایم و کلمه دفاع را نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت پاسخ گویی به آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است

قدرت پاسخ گویی به آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است