مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-28سياسي

ارسال 180 اثر به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت/ اعلام نامزدهای بخش ها


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از ارسال بیش از 180 اثر به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش استانی همدان خبر داد.

- رسول کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ارسال بیش از 180 اثر به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش استانی اظهار کرد: در این دوره شاهد استقبال خوب هنرمندان همدانی بودیم.

وی افزود: این جشنواره در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ضمن ایجاد فضای رقابت سالم و سازنده میان هنرمندان بسیجی، زمینه مناسبی برای خلق آثار برجسته و تقویت شاخص های رشد و شکوفایی استعداد بسیجیان را فراهم کرده است.

رییس شورای برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بخش استانی همدان با اشاره به شرکت گسترده فیلمسازان و نویسندگان بسیجی بیان داشت: این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیأت های انتخاب مرحله استانی همدان آثار برگزیده خود را از میان آثار دریافتی انتخاب کرده است، بیان کرد: از برگزیدگان استانی و راه یافتگان به بخش ملی جشنواره که دهم مهرماه با حضور مسئولان جشنواره از جمله دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور، مدیر استان های این جشنواره و مسئولان استانی در همدان برگزار خواهد شد، تجلیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 180 اثر به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت/ اعلام نامزدهای بخش ها

ارسال 180 اثر به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت/ اعلام نامزدهای بخش ها