مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-28سياسي

افزایش تولید داخلی ادامه راه رزمندگان در دوران دفاع مقدس است


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: با توجه به جنگ اقتصادی و فرهنگی در این برهه زمانی، افزایش تولید داخلی ادامه راه رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در آیین افتتاح واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک سنندج با اشاره به گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی، اظهار کرد: انتظار می رود در سال جهش تولید ، تولیدات داخلی در راستای اشتغالزایی و خودکفایی با تغیرات قابل توجهی پیش رود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال توسط واحدهای تولیدی در این شرایط اقتصادی، افزود: این امر در کاهش بیکاری و تامین نیازمندی های داخلی تاثیر مثبتی دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه صادرات موجب ارزآوری خواهد شد، تصریح کرد: تولید انبوه واحدهای صنعتی داخلی با استفاده از تجهیزات و منابع موجود در رونق اقتصادی استان تاثیرگذار است.

سردار حسینی اذعان کرد: سرمایه گذاری، تولید و بازاریابی بخشی از مشکل بیکاری جوانان  را جبران خواهد کرد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمنان در این برهه زمانی، افزود: افزایش  تولید داخلی ادامه شیوه و راه و روش رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید داخلی ادامه راه رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

افزایش تولید داخلی ادامه راه رزمندگان در دوران دفاع مقدس است