مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-28سياسي

آبادانی و میزبانی از گردشگران به جزیره لارک رسید


اگرچه تا چندوقت پیش امکان سفر همه گردشگران به جزیره لارک استان هرمزگان وجود نداشت، اما اکنون با اجرای طرح گردشگری این امکان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح گردشگری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی (بنیاد علوی) برای جزیره لارک در استان هرمزگان یکی از طرح های محرومیت زدایی توسعه و آبادانی است که از حدود یک سال و نیم پیش در این جزیره بکر گردشگری اجرا شد.

در این طرح توانمند کردن مردم و مشارکت آنها در بحث گردشگری و میهمان نوازی مدنظر قرار گرفت اینکه مردم با فرهنگ گردشگرپذیری و دانش آن آشنا شوند و بتوانند در کنار مهارت های دیگر برای امرار معاش تلاش کنند و از پتانسیل جزیره لارک برای میزبانی مسافران بهره بگیرند از جمله اهداف این طرح بوده است.

اکنون مردم جزیره لارک با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان و شرکت های هلدینگ مجموعه سیاحتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خود را برای میزبانی از گردشگران آماده کرده اند.

برنامه های مختلفی از جمله آموزش در حوزه خانه های بوم گردی، بلد محلی، آشپزی و پذیرایی از گردشگران در این جزیره برای مردم برگزار شد در کنار آن نیز دوره های تخصصی برای دیزاین خانه های بومگردی اجرا شده است.

مشاوره در راستای ایجاد خانه های بومگردی از جمله اخذ مجوز و تجهیز این خانه ها و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادانی و میزبانی از گردشگران به جزیره لارک رسید

آبادانی و میزبانی از گردشگران به جزیره لارک رسید