مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-28سياسي

«تقویم تاریخ دفاع مقدس» رونمایی می شود


همزمان با چهلمین سال گرامی داشت هفته دفاع مقدس، آیین رونمایی و معرفی 9 جلد کتاب از مجموعه «تقویم تاریخ دفاع مقدس» فردا در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

- همزمان با چهلمین سال گرامی داشت هفته دفاع مقدس، آیین رونمایی و معرفی 9 جلد کتاب از مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس فردا در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با چهلمین سال گرامی داشت هفته دفاع مقدس، آیین رونمایی و معرفی 9 جلد کتاب از مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس فردا سه شنبه 8 مهر در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

در این مراسم که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود، جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش جمهوری اسلامی حضور خواهند داشت.

مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس با بهره گیری از اسناد و گزارش های نوبه ای ارتش و با استناد به مطبوعات و روزنامه های دوران جنگ، می کوشد تا بخشی از تاریخ شکوهمند دفاع مقدس را روایت کند.

این مجموعه با همت مرکز پژوهش های دفاع مقدس نزاجا تهیه و تدوین و از سوی مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ شده است.

مراسم مذکور فردا سه شنبه 8 مهر از ساعت 10 صبح در فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تقویم تاریخ دفاع مقدس» رونمایی می شود

«تقویم تاریخ دفاع مقدس» رونمایی می شود