مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-28اقتصادي

کنترل قیمت کالا در بازار با افزایش لحظه ای نرخ ارز ممکن نیست


کنترل و تنظیم بازار در حالی که قیمت ارز بصورت ساعتی و روزانه در حال افزایش است امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس قاسم نوده فراهانی در یک برنامه تلویزیونی در رابطه با کنترل بازار و جلوگیری از گران فروشی گفت: موضوع گرانی و گران فروشی دو مقوله جدا از یکدیگر است و گرانی ها را نباید به اصناف نسبت داد.

  رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ به 37 هزار تومان بیان داشت:  اصناف مقصر این گرانی نبودند بلکه عوامل مختلف بر گران شدن این کالای مصرفی تاثیر گذار بود لذا وقتی عوامل گرانی آن شناسایی شد قیمت این کالا کاهش یافت.

  وی افزود: بنابراین وقتی سازمان حمایت قیمت مصوب تخم مرغ را  تعیین و اعلام کرد اصناف نیز این کالا را بر اساس قیمت مصوب عرضه می کنند و هر واحد صنفی که این کالا را با قیمتی بیش از قیمت مصوب عرضه کند متخلف است و مطمئنا براساس قانون با آن برخورد می شود.

  نوده فراهانی با بیان اینکه کارنامه اصناف در حوزه نظارت قابل قبول نیست، گفت: یکی از دلایل این موضوع نبود نیرو و بودجه کافی در این زمینه است.

  رییس اتاق اصناف تهران همچنین با اشاره به افزایش مدام و بی وقفه قیمت ارز بیان داشت: قیمت ارز در هر ساعت تغییر می کند بنابراین در این شرایط چطور انتظار دارید که ما بازار را تنظیم کنیم؟ وقتی ارز هر ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل قیمت کالا در بازار با افزایش لحظه ای نرخ ارز ممکن نیست

کنترل قیمت کالا در بازار با افزایش لحظه ای نرخ ارز ممکن نیست