مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-28سياسي

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد


در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری بوشهر، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد.

- علی حسن پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری بوشهر همچنان ادامه دارد و تاکنون 19 نفر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر بوشهر دستگیر شده اند.

وی از دستگیری سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر خبر داد و افزود: چهار نفر از اعضای شورای شهر بوشهر نیز در این پرونده دستگیر شده اند.

دادستان بوشهر با اشاره به دستگیری 13 نفر از کارکنان شهرداری و یک پیمانکار با همکاری کارکنان اداره کل اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: آخرین بازداشتی در این پرونده سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر بوده است.

حسن پور افزود: متهمان پرونده تخلف در شهرداری بوشهر با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر دستگیر شده اند و پرونده آنها در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر رسیدگی می شود.

وی بیان کرد: سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد