مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-28ورزشي

اعلام برنامه ها و پروژه های شهرداری شیراز در حوزه کتاب و کتابخوانی


معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز ضمن تشریح برنامه های شهرداری در حوزه کتاب و کتابخوانی، هدف اصلی  مدیریت شهری در پروژه های فرهنگی نظیر کتابخوانی را رشد کمی و کیفی جامعه و اعضای آن در راستای دستیابی به توسعه فرهنگی و شعار انسان محوری و فرهنگ مداری عنوان کرد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز ضمن تشریح برنامه های شهرداری در حوزه کتاب و کتابخوانی، هدف اصلی  مدیریت شهری در پروژه های فرهنگی نظیر کتابخوانی را رشد کمی و کیفی جامعه و اعضای آن در راستای دستیابی به توسعه فرهنگی و شعار انسان محوری و فرهنگ مداری عنوان کرد.

مرتضی جعفری دوشنبه 7 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب عنوان پایتختی کتاب ایران توسط شهر شیراز در سال گذشته، افزود: با وجود شرایط کرونا همکاران ما طی ماه های گذشته به طراحی و پیگیری پروژه های زیرساختی و آماده سازی بسترهای مجازی و الکترونیکی برای تداوم برنامه های کتابخوانی پرداخته اند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار شیراز ادامه داد: شهرداری شیراز متعهد به انجام 19 برنامه از 31 برنامه پایتختی کتاب ایران بوده که همه آنها تا هفته کتاب یا به اتمام می رسد یا کلید می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه ها و پروژه های شهرداری شیراز در حوزه کتاب و کتابخوانی

اعلام برنامه ها و پروژه های شهرداری شیراز در حوزه کتاب و کتابخوانی