مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-28پزشكي

مگر از جان تان سیر شده اید!


پاییز سخت در راه است؛ هشداری که وزارت بهداشتی ها چندی است از آن سخن می گویند؛ کرونا اما ظاهرا عادی شده؛ صعود سوم را هم زد و پروتکلهای بهداشتی هم سیر نزولی دارند .

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هنوز فصل سرد از راه نرسیده، کرونا صعود سوم خود را با قدرت سرایت پذیری و بیماری زایی شدیدتر آغاز کرده و منجر به افزایش بیماران بدحال شده و مرگ های ناشی از کووید-19 را به طور چشمگیری افزایش داده است.

از مرداد ماه بود که کارشناسان و مسئولان بهداشت و درمان کشور نسبت به بروز پیک سوم کرونا که می توانست با جهش ویروس همراه بوده و به مراتب خطرناک تر و با قدرت سرایت پذیری بیشتری باشد، هشدار می دادند.

هشدارهای که امید و البته انتظار می رفت با رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی از سوی مردم نظیر استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و.

کارساز بوده و پیک سوم به وقوع نپیوندد.

این درحالیست که انتظارات در زمینه افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی محقق نشد و بر اساس اعلام وزارت بهداشت شاهد روند نزولی رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور هستیم.

صعود کرونا با نزول رعایت پروتکل های بهداشتی در این زمینه دکتر سیما سادات لاری- سخنگوی وزارت بهداشت ضمن هشدار نسبت به روند صعودی کرونا در کشور، اعلام کرده است که متاسفانه بر اساس بررسی های انجام شده توسط تیم های بهداشت محیط، استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر از جان تان سیر شده اید!

مگر از جان تان سیر شده اید!