مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-28فرهنگي

انیمیشن «قدم یازدهم» به جشنواره زاگرب رسید


انیمیشن کوتاه «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی نیا به بخش رقابتی فیلم های کودکان چهل و هشتمین جشنواره جهانی انیمافست زاگرب راه پیدا کرد.

- انیمیشن کوتاه قدم یازدهم ساخته مریم کشکولی نیا به بخش رقابتی فیلم های کودکان چهل و هشتمین جشنواره جهانی انیمافست زاگرب راه پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انیمیشن 10 دقیقه و 50 ثانیه ای قدم یازدهم به کارگردانی مریم کشکولی نیا روز شنبه 12 مهر 1399 در گروه 3 (گروه سنی 10 تا 14 سال) بخش رقابتی فیلم های کودکان این دوره از جشنواره زاگرب در ساعت 10 صبح به نمایش در می آید.

بر اساس این خبر 41 فیلم از 20 کشور جهان در بخش مسابقه کودکان و نوجوانان جشنواره انیمافست زاگرب 2020 به رقابت می پردازند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش تر نیز در بخش رقابتی جایزه بزرگ چهل وهفتمین دوره این جشنواره (2019) با انیمیشن گرگم و گله می برم ساخته امیرهوشنگ معین حضور داشت.

مریم کشکولی نیا مدرس دانشگاه و انیماتور ایرانی سومین حضور بین المللی خود را با انیمیشن قدم یازدهم در بخش مسابقه این جشنواره تجربه می کند.

او پیش از این در انیمافست زاگرب سال 2012 با فیلم تونل و سال 2015 با فیلم مال من است در بخش مسابقه حضور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن «قدم یازدهم» به جشنواره زاگرب رسید

انیمیشن «قدم یازدهم» به جشنواره زاگرب رسید