مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-28فرهنگي

راویان مقاومت تجلیل شدند/ضرورت قلم زدن هنرمندان برای رزمندگان دفاع مقدس


به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران، مراسم تقدیر و تجلیل از چهره های تئاتر دفاع مقدس برگزار شد.

- خبرگزاری فارس ـ پیغام فتح؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس:در مراسمی که عصر روز یکشنبه ششم مهرماه در فرهنگ سرای ارسباران و با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی-هنری، هنرمندان و مدیران برگزار شد، از هشت چهره تاثیرگذار تئاتر دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و  تلاوت قرآن مجید، کلیپ ویژه چهل سالگی دفاع مقدس برای حضار نمایش داده شد.

کوروش سلیمانی، مجری این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین بیان کرد: ترانه کجایید ای شهیدان خدایی که شنیدید توسط بیژن کامکار آهنگسازی شده بود و قبل از جنگ ساخته شده است.

وقتی این آهنگ را بعد از جنگ گوش می دادیم حس می کردیم انگار مولانا برای جنگ 8 ساله ما سروده است و این ترانه خاطرات آن سال ها را برای ما تداعی می کند.

امکان ندارد ایرانی باشی و بخشی از وجود خود را در آن سال ها جا نگذاشته باشید.

در ابتدای این مراسم که کوروش سلیمانی اجرای آن را برعهده داشت، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه تقدیر و تجلیل از نام آوران عرصه تئا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راویان مقاومت تجلیل شدند/ضرورت قلم زدن هنرمندان برای رزمندگان دفاع مقدس

راویان مقاومت تجلیل شدند/ضرورت قلم زدن هنرمندان برای رزمندگان دفاع مقدس