مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-28ورزشي

فعالیت حرفه ای بیش از 300 ورزشکار جانباز و معلول در استان سمنان


 مدیرکل بهزیستی استان سمنان از فعالیت حرفه ای بیش از 300 ورزشکار معلول و جانباز این استان در رشته های مختلف ورزشی خبر داد.

- ایسنا/سمنان  مدیرکل بهزیستی استان سمنان از فعالیت حرفه ای بیش از 300 ورزشکار معلول و جانباز این استان در رشته های مختلف ورزشی خبر داد.

علیرضا ایزدپور اظهار کرد: عمده این ورزشکاران معلول در چهار شهرستان: سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار که بهزیستی استان در آنها دارای سالن اختصاصی ورزشی است، فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بهزیستی استان سمنان ، فعالیت های مختلفی را در حوزه ی ورزش معلولان و جانبازان دارد ادامه داد: این ورزشکاران معلول در حوزه های معلولان جسمی و حرکتی ، کم بینایان و نابینایان و .

و در رشته های متنوعی فعالیت دارند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به روند رو به رشد ورزش جانبازان و معلولان در این استان افزود: ورزشکاران معلول استان در میادین و آوردگاه های مهمی و از جمله در مسابقات ملی و پارا المپیک و.

حضور درخشانی کسب کردند به طوری که 100 نفر از ورزشکاران معلول این استان، سابقه کسب عناوین اول تا سوم را در مسابقات ملی دارند.

ایزدپور با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه و خصوصا در جامعه معلولان گفت: با وجود این اهمیت، متاسفانه سرانه ورزشی مشخصی در ردیف های بودجه ای بهزیستی برای ورزش معلولان لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حرفه ای بیش از 300 ورزشکار جانباز و معلول در استان سمنان

فعالیت حرفه ای بیش از 300 ورزشکار جانباز و معلول در استان سمنان