مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-28اقتصادي

مزیت گردشگری روستا در سال کرونا


سازمان جهانی جهانگردی در سال کرونا با چه دیدگاهی شعار «گردشگری و توسعه روستایی» را انتخاب کرد؟ گردشگری شدن روستاها چه مزیتی برای جوامع محلی دارد؟ راه گریزی از نابودی فرهنگ و منابع طبیعی روستاها در جریان گردشگری وجود دارد؟ تمرکز بر گردشگری روستا چگونه .

- سازمان جهانی جهانگردی در سال کرونا با چه دیدگاهی شعار گردشگری و توسعه روستایی را انتخاب کرد؟ گردشگری شدن روستاها چه مزیتی برای جوامع محلی دارد؟ راه گریزی از نابودی فرهنگ و منابع طبیعی روستاها در جریان گردشگری وجود دارد؟ تمرکز بر گردشگری روستا چگونه به توسعه اقتصادی منجر می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدیه شهرابی فراهانی ـ دکترای تخصصی مدیریت گردشگری و مدیر اداره تحقیق و توسعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ـ در یادداشتی با موضوع گردشگری با تمرکز بر توسعه روستایی؛ اقدامی مهم در توسعه پایدار اقتصادی که در اختیار این خبرگزاری قرار داده، سعی کرده است به این پرسش ها پاسخ دهد.

در یادداشت او آمده است: کشورهایی که به متنوع سازی اقتصاد روی آورده اند و می خواهنـد خـود را از اقتصاد تک پایه ای برهانند، در جست وجوی شناخت راه های آن یـا خلـق راه هـا و روش های جدیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت گردشگری روستا در سال کرونا

مزیت گردشگری روستا در سال کرونا