مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-28پزشكي

تاخیر در جراحی ها به خاطر افزایش مبتلایان کرونا در بیمارستان های فرانسه


19 انجام بسیاری از جراحی ها در بیمارستان های فرانسه به منظور پذیرش تعداد بیشتری از بیماران مبتلا به کرونا با تاخیر انجام می شود.

- با افزایش موارد ابتلا به کووید-19 انجام بسیاری از جراحی ها در بیمارستان های فرانسه به منظور پذیرش تعداد بیشتری از بیماران مبتلا به کرونا با تاخیر انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیمارستان های مناطق مارسی و پاریس برخی از عمل های جراحی برنامه ریزی شده را به منظور افزایش ظرفیت برای پذیرش بیماران مبتلا به کووید-19 به تاخیر انداخته اند چرا که دولت فرانسه در تلاش است تا با افزایش موارد جدید ابتلا به این بیماری مقابله کند.

رستوران ها و کافه ها در شهر مارسی برای مدت یک هفته و در راستای اعمال محدودیت های جدید کرونایی در فرانسه تعطیل شده اند و وزیر بهداشت فرانسه تاکید کرده است که کشور برای اعمال قرنطینه جدید برنامه ای ندارد.

پس از آنکه مقامات بهداشت و درمان فرانسه روز شنبه از شناسایی 14 هزار مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 خبر دادند وزیر بهداشت این کشور از مردم درخواست کرد تا در جهت کاهش سرعت گسترش کروناویروس تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن تودی، تاکنون بیش از 31 هزار و 700 نفر در فرانسه به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده و این کشور پس از انگلیس و ایتالیا سومین کشور اروپایی است که بالاترین نرخ مرگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در جراحی ها به خاطر افزایش مبتلایان کرونا در بیمارستان های فرانسه

تاخیر در جراحی ها به خاطر افزایش مبتلایان کرونا در بیمارستان های فرانسه