مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28فرهنگي

«جلوه هستی2» شنیدنی شد/ اثر مشترک دو نوازنده شناخته شده


آلبوم موسیقی «جلوه هستی 2» کار مشترک مسعود جاهد و بابک شهرکی به خوانندگی محمود جاهد در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم موسیقی جلوه هستی 2 کار مشترک مسعود جاهد و بابک شهرکی به خوانندگی محمود جاهد در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلوه هستی 2 عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی مشترک مسعود جاهد و بابک شهرکی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

دگر چه می خواهی با شعر تیمورتاش و آهنگسازی اکبر محسنی، توشه عمر با شعر معینی کرمانشاهی و آهنگسازی مهدی مفتاح، ساز و آواز (همایون) با شعر مولانا و نوازندگی نی مسعود جاهد، ملکوت با شعر معینی کرمانشاهی و آهنگسازی مهی مفتاح، ساز و آواز (بیات اصفهان) با شعر محمدرضا شفیعی کدکنی و نوازندگی تار احسان غفاری، جشن گل ها با شعر اسماعیل نواب صفا و آهنگسازی پرویز یاحقی، ساز و آواز (شور) ، با شعر حافظ و نوازندگی نی مسعود جاهد، فصل خزان با شعر معینی کرمانشاهی و آهنگسازی پرویز یاحقی عنوان قطعاتی هستند که به خوانندگی محمود جاهد برای شنوندگان موسیقی ایرانی ارائه شده اند.

مسعود جاهد نوازنده نی، بابک شهرکی نوازنده پیانو و ویولن، مجید واصفی نوازنده تار و سه تار، احسان غفاری نوازنده تار، فاروق آزادیان نوازنده تار، آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جلوه هستی2» شنیدنی شد/ اثر مشترک دو نوازنده شناخته شده

«جلوه هستی2» شنیدنی شد/ اثر مشترک دو نوازنده شناخته شده