مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-28حوادث

این روزها گردوتکانی در همدان جان می گیرد


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: روز گذشته -یکشنبه 6 مهرماه- باغدار 35 ساله ای بر اثر سقوط از درخت گردو در روستای انجلاس از توابع شهرستان همدان جان باخت.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: روز گذشته -یکشنبه 6 مهرماه- باغدار 35 ساله ای بر اثر سقوط از درخت گردو در روستای انجلاس از توابع شهرستان همدان جان باخت.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: پس از بروز این حادثه فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد و مورد مداوا قرار گرفت اما به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه اواخر ماه گذشته نیز یک باغدار 45 ساله به علت سقوط از درخت گردو در شهرستان اسدآباد جان باخت، یادآور شد: طبق آخرین آمار پنج ماهه نخست امسال 21 تن شامل پنج زن و 16 مرد بر اثر سقوط از ارتفاع جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

کمالی ادامه داد: همه ساله با آغاز فصل برداشت محصول گردو، گزارش هایی مبنی بر فوت باغداران به علت سقوط از درخت گردو ثبت می شود که می توان با رعایت نکات ایمنی از بروز این قبیل حوادث و داغدار شدن خانواده ها جلوگیری کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایلی که موجب وقوع اتفاقات تلخی مانند سقوط برداشت کنندگان گردو از درختان این محصول باغی در شهرستان تویسرکان می شود، ارتفاع بسیار بالا و عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این روزها گردوتکانی در همدان جان می گیرد

این روزها گردوتکانی در همدان جان می گیرد