مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 03:052020-09-27اقتصادي

بسیاری از طلافروشان کرمانی در آستانه ورشکستگی/ فاجعه ای در راه است


رییس اتحادیه صنف طلا و جواهر کرمان گفت: مکارانی داریم که ماهیانه 10 میلیون تومان اجاره مغازه می دهند اما هیچ طلایی را نمی توانن بفروشند  و فکر نمی کنم با ادامه این روند این مغازه داران بتوانند به آخر سال برسند و ورشکسته خواهند شد که این یک فاجعه است.

- ایسنا/کرمان رییس اتحادیه صنف طلا و جواهر کرمان گفت: مکارانی داریم که ماهیانه 10 میلیون تومان اجاره مغازه می دهند اما هیچ طلایی را نمی توانن بفروشند  و فکر نمی کنم با ادامه این روند این مغازه داران بتوانند به آخر سال برسند و ورشکسته خواهند شد که این یک فاجعه است.

مسعود ثانی در گفت و گو با ایسنا درباره قیمت طلا و وضعیت بازار اظهار کرد: بازار طلافروشان در رکود کامل است و بنده شخصا چند روزی است که فروش نداشته ام و در حال حاضر مردم همه سرمایه خود را روی سکه یا طلای آب شده گذاشته اند.

وی با بیان اینکه کسی طلای ساخته شده نمی خرد زیرا اجرت ها حداقل 10 برابر شده و همه کارها درصدی شده و ما زیر صفر هستیم و فاکتورها گویای وضعیت است تصریح کرد: همکارانی داریم که ماهیانه 10 میلیون تومان اجاره مغازه می دهند اما هیچ طلایی را نمی توانند بفروشند و فکر نمی کنم با ادامه این روند این مغازه داران بتوانند به آخر سال برسند و ورشکسته خواهند شد که این یک فاجعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از طلافروشان کرمانی در آستانه ورشکستگی/ فاجعه ای در راه است

بسیاری از طلافروشان کرمانی در آستانه ورشکستگی/ فاجعه ای در راه است