مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 21:452020-09-27فرهنگي

سریال «هومن سیدی» از آبان می آید؟/ فرجی: «قورباغه» فعلا پروانه نمایش ندارد


در حالی که روابط عمومی سریال «قورباغه» اعلام کرده که این سریال از آبان ماه توزیع خواهد شد؛ اما مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی می گوید این اثر فعلا پروانه نمایش ندارد.

- خبرگزاری فارس- گروه رادیو و تلویزیون: سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده تولید شده و علی رغم اینکه قرار بود سریال در تابستان توزیع شود، انتشار آن به تعویق افتاد و حالا مطلبی با موضوع اختلاف میان تهیه کننده سریال قورباغه با سرمایه گذار آن منتشر شده که در آن آمده رقمی بین 15تا 18میلیارد تومان برای ساخت این سریال هزینه شده ولی در روزهای پایانی کار، این اختلاف بر سر پلتفرم ارائه دهنده و درصد مالکیت سریال پیش آمده است.

**تکذیب از سوی سازندگان پس از انتشار این مطلب، روابط عمومی سریال در مطلبی آن را تکذیب کرد و اعلام کرد: خبر منتشر شده راجع به سریال قورباغه سراسر دروغ و کذب است و قطعا شکایت قضایی انجام خواهد گرفت.

متاسفانه افرادی با هدف تخریب در آستانه پخش سریال شروع به دروغ پردازی نموده اند از جمله پلتفرم وی او دی بزرگی که سریال به ایشان فروخته نشده است منشا این شیطنت هاست.

  **رونمایی از پوستر رسمی سریال قورباغه در ادامه هم خبری با موضوع رونمایی از نخستین پوستر رسمی سریال قورباغه بعد از فیلمبرداری کامل سریال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال «هومن سیدی» از آبان می آید؟/ فرجی: «قورباغه» فعلا پروانه نمایش ندارد

سریال «هومن سیدی» از آبان می آید؟/ فرجی: «قورباغه» فعلا پروانه نمایش ندارد