مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 21:252020-09-27سياسي

ناگفته هایی از جانباز «حمید بیات»/ 16 بار مُردم و زنده شدم...


همدان، پیغام فتح حمید بیات رزمنده و جانباز 70 درصد دفاع مقدس از دیار سرافراز تویسرکان است که سال 60 از ناحیه مغز و مخچه مجروح شد، دو برادر او رحمان و علی اصغر شهید و دو برادر دیگرش حسن و حسین جانباز دفاع مقدس هستند، پدر این 6 برادر رزمنده و جانباز خود نیز رزمنده و پاسدار بازنشسته است.

به مناسبت هفته دفاع مقدس پای روایت دلچسب و غرورآفرین او و بخشی از رویداد مقدس هشت سال دفاع جانانه ملت ایران نشستیم که در ادامه می خوانید.

فصل اول شبانه درس می خواندم که جنگ به ملت ما تحمیل شد، قبل از اعزام یکی از دوستانم گفت: تو که کارمند رسمی علوم پزشکی هستی برای چی میخای بری جبهه؟ .

خیلی ناراحت شدم، گفتم: رزمندگان در جبهه می جنگند تا اسلام بماند، ما نمی خواهیم بخوانیم اسلام چیست؟ در سن 25 سالگی و با سه فرزند به جبهه اعزام شدم، مرحله اول سه ماه در بازی دراز منطقه غرب کشور مسوولیت داشتم اوایل جنگ از گروه و گردان خبری نبود، رزمندگان با یک اتوبوس از طرف بسیج عشایری غرب کشور اعزام شدیم.

وقتی رسیدیم شهید سروان شیرودی پرسیدند بچه های کجایند؟ علیرضا حاج بابایی پاسخ داد بچه های همدان ، شهید شیرودی در ادامه گفت: چه کسانی دوره سربازی رفتند، تعدادی کمی بین ما بود، من دستم را بالا بردم و گفتم: هر آموزشی غیر از هوایی و دریایی از جمله آموزش سلاح شناسی تا سلاح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از جانباز «حمید بیات»/ 16 بار مُردم و زنده شدم...

ناگفته هایی از جانباز «حمید بیات»/ 16 بار مُردم و زنده شدم...