مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 21:102020-09-27اجتماعي

آموزش غیر حضوری دانش آموزان از طریق شبکه شاد در حال انجام است


مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه آموزش غیر حضوری دانش آموزان از طریق شبکه شاد در حال انجام است، گفت: نسخه جدید شاد دارای قابلیت های زیادی است.

- ایسنا/کردستان مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه آموزش غیر حضوری دانش آموزان از طریق شبکه شاد در حال انجام است، گفت: نسخه جدید شاد دارای قابلیت های زیادی است.

رشید قربانی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با توجه به شرایط حاکم بخشی از آموزش های دانش آموزان به صورت غیر حضوری انجام می شود، اظهار کرد: شبکه شاد بستری برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم کرده است.

وی با اشاره به رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن شاد و تفاوت آن با نسخه سال گذشته، افزود: تعاملی شدن شاد، امکان حضور و غیاب دانش آموزان، پخش زنده، ایجاد بخش تکالیف، نظر سنجی، برگزاری آزمون و .

را از قابلیت های جدید شبکه شاد است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه سامانه شاد از طریق وزارت مدیریت و راهبری می شود، بیان کرد: البته این سامانه با مشکلات و چالش هایی نیز مواجه است که بر اساس اعلام مسئولین وزارتی تا آخر هفته آینده بخش عمده این مشکلات رفع و دانش آموزان و معلمان می توانند از ظرفیت های کامل شبکه استفاده کنند و در خصوص نحوه استفاده از شبکه شاد نیز کارشناسان فنی و افرادی که به عنوان پشتیبان در سطح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش غیر حضوری دانش آموزان از طریق شبکه شاد در حال انجام است

آموزش غیر حضوری دانش آموزان از طریق شبکه شاد در حال انجام است