مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 21:102020-09-27سياسي

رسیدن به خودآگاهی مهم ترین گام در ازدواج است


رییس شورای استانی سازمان نظام روانشناسی مشاوره کردستان گفت: لازمه یک انتخاب صحیح در حوزه ازدواج برای هر فردی رسیدن به خودآگاهی است.

- ایسنا/کردستان رییس شورای استانی سازمان نظام روانشناسی مشاوره کردستان گفت: لازمه یک انتخاب صحیح در حوزه ازدواج برای هر فردی رسیدن به خودآگاهی است.

فریبا طیری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ازدواج آسان، اظهار کرد: ازدواج آسان به معنی ساده انگاشتن ازدواج نیست بلکه به مفهوم تسهیل کردن باورها و شرایط برای پایه ریزی یک زندگی مشترک موفق بر پایه آگاهی و انتخاب مناسب است.

وی لازمه یک انتخاب صحیح در حوزه ازدواج برای هر فردی رسیدن به خودآگاهی عنوان کرد و افزود: هر دختر و پسری که به خودآگاهی و خودشناسی رسیده باشند احساس نیاز به ازدواج برای او محرز می شود و قبل از ازدواج کردن بنابر دلایل منطقی، هدف صحیحی برای ازدواج خود و تشکیل خانواده تعیین می کنند که شامل همراهی و هم صحبتی، ابراز محبت و عشق و صمیمیت، داشتن شریک حمایت کننده، شریک در روابط زناشویی و والد شدن است.

مدیر مسئول و روانشناس مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، بیان کرد: اگر ازدواج کردن جوانان تنها به دلایل تضاد با والدین، مستقل شدن، التیام یک رابطه شکست خورده، فشار خانواده یا اجتماع، دلایل اقتصادی، تنهایی و احساس کمبود اعتماد به نفس باشد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به خودآگاهی مهم ترین گام در ازدواج است

رسیدن به خودآگاهی مهم ترین گام در ازدواج است