مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 19:552020-09-27سياسي

معامله شهدا با خدا بود/دفاع مقدس امنیت را برای کشور به ارمغان آورد


مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا مازندران گفت: شهدا کاری کردند کارستان زیرا با خداوند خود معامله کردند و هیچ معامله ای ماندگارتر، ارزشمندتر و بزرگتر از معامله با خلق هستی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام روح الله ترابی نسب عصر امروز در یادواره شهدای پایگاه شهید قاضی طباطبایی حوزه آیت الله خامنه ای مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، اظهار کرد: شهدا کاری کردند کارستان زیرا با خداوند خود معامله کردند و هیچ معامله ای ماندگارتر، ارزشمندتر و بزرگتر از معامله با خلق هستی نیست.

وی با اشاره به اینکه جامعه شناسان در علم جامعه شناسی می گویند نیازهای افراد رفتارها را شکل می دهند، افزود: هر چه قدر نیازها شدیدتر باشند رفتارها متفاوت تر است هر چند جنس نیاز هم بسیار مهم است.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی، تصریح کرد: شهدا راز و نیازشان برای خدا بود، سبک‎بال بودند البته جنس نیاز آنها برای خدا بود پس نماز و روزه، اعمال دینی و مذهبی آنها هم بوی خدایی می داد.

وی با تأکید بر خاطرات جان فشانی رزمندگان و شهیدان در جبهه حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: انسان ها در مقابل تکلیف که خداوند بر دوش آنها نهاد سه گروه هستند، عده ای تکلیف ستیز، افرادی تکلیف گریز و عده ای هم تکلیف پذیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله شهدا با خدا بود/دفاع مقدس امنیت را برای کشور به ارمغان آورد

معامله شهدا با خدا بود/دفاع مقدس امنیت را برای کشور به ارمغان آورد