مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-27سياسي

امنیت پایدار در مرزهای کشور حاکم است


امروز مرز های کشورمان دارای امنیت پایدار است و این مرهون رشادت های نیرو های مسلح و مرزبانان کشورمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشت آزادگان، سردار احمدعلی گودرزی امشب در جریان بازدید از هنگ مرزی دشت آزادگان، اظهار کرد: مرزبان ایران اسلامی با تمام توان و اقتدار آماده صیانت و حراست از مرزهای کشور هستند.

  وی ادامه داد: شهادت دو مرزبان عزیز ما ناراحت کننده بود و بنده به خانواده این دو شهید والامقام تسلیت و تبریک عرض می کنم، این شهدا در راه وطن به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

  فرمانده مرزبانی کشور گفت: با مسؤولان مرزبانی عراق دیدار داشتیم و در این دیدار بر شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه و نظارت بیشتر  بر مرز های مشترک برای جلوگیری از حوادث مشابه تاکید شد.

گودرزی عنوان کرد: امروز مرز های کشورمان دارای امنیت پایدار است و این مرهون رشادت های نیرو های مسلح و مرزبانان کشورمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عصر روز گذشته گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت زنی و انجام ماموریت های محوله بود که اشرار مسلح با آنان درگیر شدند و در این درگیری مسلحانه سروان مقداد بویر و استواریکم عبداله مومن زاده از کارکنان هنگ مرزی دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از کارکنان مرزبانی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار در مرزهای کشور حاکم است

امنیت پایدار در مرزهای کشور حاکم است