مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-27سياسي

در صورت نیاز، تعطیلی برخی مشاغل یک هفته به یک هفته تمدید می شود


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ستاد استانی اگر مصوبه ای در خصوص تعطیلی های یک هفته ای مصوب کرد این مصوبات باید با تایید وزرای کشور و بهداشت باشد تا نهایی و ابلاغ شود.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ستاد استانی اگر مصوبه ای در خصوص تعطیلی های یک هفته ای مصوب کرد این مصوبات باید با تایید وزرای کشور و بهداشت باشد تا نهایی و ابلاغ شود.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز شنبه جلسه ستاد ملی به صورت ویدئو کنفرانس با ستادهای استانی برگزار شد که در جلسه ستاد ملی پیشنهادهای یکسری از استان ها از جمله استان اصفهان در خصوص تفویض اختیارات مطرح شد و قرار شد بر اساس درخواست استان ها یکسری تفویض اختیار به استان ها داده شود.

بر اساس مصوبه ستاد مصوب شد در خصوص تعطیلی یک هفته ای این اختیارات به ستادهای استانی داده شود تا متناسب با شرایط استان و وضعیت مراکزی که نیازمند به تعطیلی دارند تصمیم گیری شود.

وی افزود: نهایتا مواردی که مصوب شد به این صورت است که ستاد استانی اگر مصوبه ای در خصوص تعطیلی های یک هفته ای مصوب کرد این مصوبات باید با تایید وزرای کشور و بهداشت باشد تا نهایی و ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت نیاز، تعطیلی برخی مشاغل یک هفته به یک هفته تمدید می شود

در صورت نیاز، تعطیلی برخی مشاغل یک هفته به یک هفته تمدید می شود