مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-27سياسي

تهدیدات دشمنان را خنثی می کنیم/ جنگ به ما آموخت که باید روی پای خودمان بایستیم


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: جنگ دانشگاه بود و به ما آموخت که باید روی پای خودمان بایستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار حمزه علی کاویانی در آیین بزرگداشت پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: صدام فکر می کرد که در مدت کوتاهی می تواند به اهداف خود دست بیابد اما با ایستادگی و مقاومت بی نظیر مردم و در یک جنگ 8 ساله که همه استکبار جهانی از صدام حمایت می کردند حتی یک وجب هم از خاک کشورمان را به دشمن ندادند.

وی اثرات دفاع مقدس در پیشرفت های دفاعی کشور را بسیار گسترده دانست و گفت: اثرات نیروی دریایی در دفاع مقدس راهبردی و استراتژیک است.

نیروی دریایی در 67 روز اول جنگ تحمیلی توانست نیروی دریایی ارتش بعث عراق که تجهیزات پیشرفته ای داشت را از صحنه جنگ و دریا خارج کند به گونه ای که رژیم بعث تا پایان جنگ هیچ فعالیتی نتوانست انجام دهد.

معاون هماهنگ کننده نداجا قطع صادرات و واردات رژیم بعث عراق از طریق دریا را یکی دیگر از اقدامات نیروی دریایی در دفاع مقدس دانست و گفت: اقدامات گسترده نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس موجب شد که تا پایان جنگ رژیم عراق از طریق دریا هیچ واردات و صادراتی نداشت.

امیر کاویانی گفت: رژیم عراق می خواست سه روزه خوزستان را از کشور ما جدا و روز هفتم در میدان آزادی جشن پیروزی بگیرد اما مقاومت مردم و تکاوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات دشمنان را خنثی می کنیم/ جنگ به ما آموخت که باید روی پای خودمان بایستیم

تهدیدات دشمنان را خنثی می کنیم/ جنگ به ما آموخت که باید روی پای خودمان بایستیم