مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-27اجتماعي

مرکز اسناد و مطالعات تاریخی شهر کرمانشاه افتتاح شد


مرکز اسناد و مطالعات تاریخی شهر کرمانشاه که بخشی از تاریخ 13 هزار ساله این شهر و فراز و نشیب های آن را به تصویر کشیده افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنبودیم این جاذبه ها می توانست گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به این شهر بکشاند طوری که هتل های ما همه پر می شد.

وی بر احیای بافت های تاریخی کرمانشاه تاکید و اظهار کرد: باید بافت های تاریخی شهر را همگون و همسان کنیم به طوری که نگاه ما را به زمان های دور ببرد.

شهردار کرمانشاه از نبود مدیریت یکپارچه شهری در کشور گلایه کرد و گفت: امروز این مسؤولیت را ارگان های دیگر هم بر عهده دارند اما نمی توانند کاری انجام دهند و اگر صفر تا صد این موضوع را شهرداری انجام دهد می تواند به خوبی هویت تاریخی شهر کرمانشاه را بازگو کند.

هویت تاریخی شهر کرمانشاه المان سازی می شود رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه هم در این مراسم گفت: افتتاح این مرکز یکی از اتفاقات ویژه برای حفظ اسناد هویتی و تاریخی کرمانشاه است که در قالب تفاهم نامه بین شهرداری، دانشگاه رازی و انجمن تاریخ ایران امروز امضا می شود.

مهدی عبدالمالکی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در چهار بخش طراحی شده است، تصریح کرد: در مرحله اول ساختار جمع آوری اسناد تاریخی کرمانشاه طراحی و در مراحل بعد گردآوری داده ها، سامان ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اسناد و مطالعات تاریخی شهر کرمانشاه افتتاح شد

مرکز اسناد و مطالعات تاریخی شهر کرمانشاه افتتاح شد