مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-27فرهنگي

مجموعه عکس «فرزندان روح الله» رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، کتاب عکس فرزندان روح الله روز یکشنبه 6 مهر هم زمان با هفته دفاع مقدس با حضور سید محمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح، - مجموعه عکس فرزندان روح الله شامل 59 قطعه از 24 عکاس در هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، کتاب عکس فرزندان روح الله روز یکشنبه 6 مهر هم زمان با هفته دفاع مقدس با حضور سید محمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، جواد شمقدری رییس اسبق سازمان سینمایی و جمعی از عکاسان پیشکسوت دفاع مقدس در محل خانه عکاسانِ حوزه هنری رونمایی شد.

کتاب عکس فرزندان روح الله به کوشش سید احسان باقری و با نوشتاری از علی اصغر داوود آبادی فراهانی شامل 59 قطعه از 24 عکاس و برخی از آثار گنجینه خانه عکاسان ایران و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس هست که در این مجموعه گردآوری شده است.

از عکاسان شاخص این مجموعه می توان به جواد شمقدری، امیرعلی جوادیان، محمدحسین حیدری، محمد نوروزی، خلیل صادقی، علی فریدونی و رضا محمدی اشاره کرد.

در مقدمه مجموعه عکس فرزندان روح الله آمده است: مجموعه عکس فرزندان روح الله جلوه هایی از آمادگی دفاعی و پشتیبانی نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه عکس «فرزندان روح الله» رونمایی شد

مجموعه عکس «فرزندان روح الله» رونمایی شد