مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:102020-09-27سياسي

برگزاری جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان «نشان سلیمانی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان نشان سلیمانی به منظور گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، - ، نخستین جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان نشان سلیمانی به منظور گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در رادیو نمایش و در 2 بخش حرفه ای و مردمی برگزار خواهد شد.

شخصیت سردار دلها، حاج قاسم سپهبد شهید و جبهه مقاومت، ژنرال و استکبار جهانی و رفیق خوشبخت ما، موضوعات محوری این جشنواره است و آثار تولیدی در دو بخش حرفه ای و مردمی مورد داوری قرار خواهند گرفت.

در بخش حرفه ای آثار تولید شده در شبکه های رادیویی سازمان صداو سیما به رقابت می پردازند و هر شبکه رادیویی شامل معاونت صدا، صدای مراکز استان، رادیو های شهری، معاونت خبر و برون مرزی، مجاز به ارسال 2 اثر در هر ساختار است.

آثار ارسالی در بخش حرفه ای باید در ساختار های نمایش تک قسمتی، مستند نمایشی، مستند پرتره، مینی فیچر، روایتگری، نمایش کوتاه، برنامه ترکیبی، گزارش خبری و برنامه های با محتوای تولید کاربران در قالب یو جی سی باشد.

در بخش مردمی نیز شرکت برای عموم آزاد است و هر شرکت کننده با حداکثر 3 اثر در هر ساختار و در مجموع حداکثر شش اثر امکان شرکت در جشنواره را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان «نشان سلیمانی»

برگزاری جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان «نشان سلیمانی»