مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-27فرهنگي

حرف های تهیه کننده «خانه دختر» از بدهی سینمادارها و «مرداب»


محمد شایسته که این روزها در تدارک ساخت «مرداب» برای شبکه نمایش خانگی است، خبر داد که بخش زیادی از پولی که بابت فروش فیلم های سال قبلش از سینمادارها طلب داشت، - حرف های تهیه کننده خانه دختر از بدهی سینمادارها و مرداب محمد شایسته که این روزها در تدارک ساخت مرداب برای شبکه نمایش خانگی است، خبر داد که بخش زیادی از پولی که بابت فروش فیلم های سال قبلش از سینمادارها طلب داشت، هنوز تسویه نشده است.

این تهیه کننده سینما در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: با وجود وامی که برای پرداخت بدهی ها از فروش سال قبل به سینمادارها داده شد، تا کنون فقط سه چهار سینما پول فروش فیلم های ما را داده اند و مابقی که تعداد زیادی هم است، بدهی خود را پرداخت نکرده اند.

بنابراین با وضع موجود به نظر می رسد اساسا سرِ کار هستیم و هیچ اتفاق جدی رخ نمی دهد.

او در ادامه به پروژه جدیدی که در روزهای کرونایی در دست ساخت دارد اشاره کرد و گفت: تا کمتر از یک ماه دیگر سریالی را با نام مرداب به کارگردانی شهرام شاه حسینی برای پخش در شبکه نمایش خانگی کلید می زنیم که دو فصل دارد و اولین فصل آن زمستان امسال از فیلیمو نمایش داده می شود.

شایسته درباره همکاری دوباره با شاه حسینی پس از فیلم خانه دختر افزود: اگرچه همکاری ما تکرار می شود اما داستان مرداب ارتباطی با خانه دختر ندارد و یک ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های تهیه کننده «خانه دختر» از بدهی سینمادارها و «مرداب»

حرف های تهیه کننده «خانه دختر» از بدهی سینمادارها و «مرداب»